Moda Tanrıları Çıldırmış Olmalı!

26 Ocak 2012 Perşembe

Bu seferki tasarımları giymek ve taşımak biryana izlemesi bile cesaret ister sanırım. Moda tanrıları gerçektende çıldımış olmalı. Hatta bloğumda resimleri görenleri dahi korkutabilir. O yüzden bu resimleri yayınlarken çekinmedim değil. Ama yinede sizinle paylaşmak istedim. Paris Haute Couture Moda Haftası ve Sao Paulo Moda Haftası, başlığımızın sebebini açıklıyor. Bu moda etkinliklerinin en konuşulan tasarımcılarıysa Iris Van Herpen, Lino Villaventura ve Joao Pimenta... Bu yıl Paris'teki ikinci defilesini düzenleyen Van Herpen, kemikleri andıran topuklu bootie'leriyle çok konuşuldu. Sao Paulo'yu etkileyen Villaventura ise mankenleri geyşa ve ninja kostümlerine soktu. Aynı moda haftasında koleksiyonunu sergileyen Pimenta da mankenlere kuşları andıran maskeler taktırdı.

Sizi bilemiyorum ama ben artık modacıların çıldırmış olduklarını düşünmeye başladım. Ancak yaratıcılığın gelişebilmesi için bütün  bunların gerekli olduğunu düşünüyorum.



0 yorum:

Yorum Gönder

● Türkçe yazım ve dil bilgisi kurallarına uyunuz!
● Emeğine sağlık , teşekkürler gibi yorumlar spam sayılıp anında silinir.
● Rencide edici ve hakaret içeren yorumlarda bulunmayınız.
● Web adresinizin yorum içeriğinde geçmemesine dikkat ediniz .