Pınar Altuğ Atacan Güzellik Sırrı

4 Ocak 2012 Çarşamba

Eşi Yağmur Atacan’dan Su adını verdikleri bir kızı bulunan Ekranların ve Magazin Programlarının Vazgeçilmez İsmi Çiçeği Burnunda Yeni Anne Pınar Altuğ, düzgün fiziği ile bütün dikkatleri üzerine çekiyor. 7 yıl aradan sonra atv’de başlayacak “Çocuklar Duymasın”ın 36 yaşındaki yıldızı Pınar Altuğ gençlik sırrını anlattı:

1-Kremlerimi Aksatmam: “Annem çok bakımlı kadındı. Sanırım onun bana bıraktığı önemli miraslardan biri bu. Bakım kremleri kullanmaya çok küçük yaşta başladım ve hiç aksatmadan hâlâ kullanırım. Asla makyajlı yatmam. Elimden geldiğince bol su içmeye çalışırım. Çünkü cildin esnekliğini korumanın en önemli faktörü bu.”

2-Üç Haftada Bir Kese Yaptırırım: “Son 16 yıldır her 3 haftada bir mutlaka hamama gider, kese yaptırırım. Ölü derilerin atılması çok önemli. Saç bakımımı hiç ihmal etmem ama evde doğal bakımlar hazırlayıp uygulama alışkanlığım yoktur. Ayda bir cilt bakımı, haftada bir manikür, pedikür yaptırırım.”

3-Bol Meyve Sebze : “Elimden geldiğince spor yapmaya çalışıyorum. Yazın güneşleniyorum ama kışın da yanık tenli olmayı sevdiğim için solaryuma giriyorum. Böylece fazla makyaj yapmama gerek kalmıyor. Yeme alışkanlığımın çok sağlıklı olduğunu söyleyemem ama bol meyve ve sebze tüketirim.”

4-Uykuya Dikkat Etmek: “Elimden geldiğince uykuma dikkat etmeye çalışıyorum. Özellikle çekimim olduğu zamanlar. Anne olduktan sonra bu söylediklerimin çoğu sekteye uğrayabiliyor. Ama annelik de insana ayrı bir güzellik katıyor.”








0 yorum:

Yorum Gönder

● Türkçe yazım ve dil bilgisi kurallarına uyunuz!
● Emeğine sağlık , teşekkürler gibi yorumlar spam sayılıp anında silinir.
● Rencide edici ve hakaret içeren yorumlarda bulunmayınız.
● Web adresinizin yorum içeriğinde geçmemesine dikkat ediniz .