2012 Yılbaşı Burç Yorumları

23 Aralık 2011 Cuma

Her birimiz çeşitli kimliklerin karışımı olsak da, sonuçta bu gök kubbe altında yaşıyoruz. Astrolojinin ışığı altında bilgilenmek, değişimi fark edebilmek ve ona direnmeden ilerlemek, her sabah ana rahminden ilk kez dünyaya gözlerimizi açmışçasına hayatı kucaklamaktır.

Gezegenlerin insan üzerindeki psikolojik yansımalarının öğretisi olan Astroloji ilahi planı idrak etmemizi, kendimizi arındırmamızı, önümüzdeki yolun farkına vararak, yaşamı çok daha bilinçli ve huzurlu geçirmemizi sağlayan rehberlik hizmetidir.

İnsanın ana rahmine düştüğü anda almış olduğu kozmik tesirlerin, doğum anındaki ilk çığlığıyla başlayan bu serüvenin, ölüm denilen finalde bitmiş olduğunu düşünsek de, bizler kainatın olmazsa olmaz parçalarıyız.

Umutsuzluğa gömülmemize neden olabilecek olayları farklı bir pencereden görebilirsek eğer, gelecek adına büyük bir umut olabilir. Ben 2012 yılını yeni bir bakış açısı kazanmak, tevazu içinde ve koşulsuz sevgiyle ilerlemek adına çıkılan aydınlanma yolculuğu olarak görüyorum. Bu bir seyrüseferdir. Sonunda şefkat ve sevgi hisleriyle tüm insanlığı kucaklayacağımız yılların başlangıcıdır.

Bu dönemi astrolojik olarak gözden geçirdiğimde önümüzde bir kapının açılmakta olduğunu yaşamın yeni bir boyutuna davet edildiğimizi, tam bir tevazu ve koşulsuz sevgiyle sarıp sarmalandığımızı, çok derin bir bilgelikle hayatı kucakladığımızı hissediyorum.

İyi olanı hayatıma dahil edebilmek için, kişiliğimle özdeşleşmiş olan sübjektif bilincimin beni kaygılandıran tüm koşullanmalarından arınmaya hazırım. Görünenin arkasındaki gücün beni bulması, seçme özgürlüğüm olduğunu anlamamı sağlaması için kendimi ilahi planı öğrenmeye adıyorum. Aslında düşündüğümden daha anlayışlı, hayret verecek kadar farklı yönlerim olduğunu ve ne kadar değerli olduğumu ruhumun gözleriyle görmeye hazırlanıyorum.

Ve her defasında aynı hataları tekrarlayarak Tanrıdan af dilemek yerine, kendi özümle yeniden barışmayı seçiyorum. Ben varoloşumun gerçek özünü keşfetmek istiyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder

● Türkçe yazım ve dil bilgisi kurallarına uyunuz!
● Emeğine sağlık , teşekkürler gibi yorumlar spam sayılıp anında silinir.
● Rencide edici ve hakaret içeren yorumlarda bulunmayınız.
● Web adresinizin yorum içeriğinde geçmemesine dikkat ediniz .