Ballarını Marka Titanyum Tencere ve Tavaları Bir Başka...

2 Kasım 2011 Çarşamba

Evet sıra geldi mutfakta ocağımda hiç inmeyen Titanyum tencere ve tavalarıma...Ballarını, mükemmel tasarımı ve ileri teknolojiyle üretilmiş tencereleriyle yemek yapmak bir zevke dönüşecek.Kaliteli ve yemek pişirmede alınan mükemmel sonuçlar size mutfakta geçen zamanı eğlenceli bir hale getirecektir.Bu tavalar sayesinde bana yemek pişirmek şimdi daha kolay, daha çabuk , daha keyifli geliyor. Yemeklerim hem az yağda sağlıklı olarak, hem de kendi buharlıyla pişiyor.
Ballarını titanyum tencere ve tavaları, sağlıklı ve lezzetli yemek pişirmede mükemmel sonuçlar alınmasını sağlayacak şekilde ve kendine özgü yemek pişirme özellikleri olan her ülke mutfağına uygun sonuçlar sağlayacak şekilde üretilmiştir.
Titanyum tava veya tencere ile yemeklerim daha kısa sürede hazır oluyor,
Kendi buharını kaybetmemesi için özel tasarlanmış kapağı bulunmakta; kapak aynı borcam kalınlığıda ve kapağın tutma yerinde havalandırma ayarı var, ister tamamen kapatıp buharla yapıyorsunuz; ister açıp kızartmalarınızı yapabilirsiniz. Titanyum olmasından mıdır bilmiyorum ama taban çok dayanıklı ve eskinin ütüleri gibi heryeri ısınıyor taş gibi. tencereleri aldım alalı güveçliği hiç kullanmıyorum daha güzel ve leziz yemekler yapıyorum. fiyatları 150-250 TL civarında değişiyor. Daha detaylı bilgi için http://www.goldensun.com.tr/katalog2/16-ballarini-ozel-serisi.html sitesine girebilirsiniz. Her eve lazım diyorum arkadaşlar ben tefal teflona vereceğime titanyum tavaya vermeyi tercih ettim sizede tavsiye ediyorum.



0 yorum:

Yorum Gönder

● Türkçe yazım ve dil bilgisi kurallarına uyunuz!
● Emeğine sağlık , teşekkürler gibi yorumlar spam sayılıp anında silinir.
● Rencide edici ve hakaret içeren yorumlarda bulunmayınız.
● Web adresinizin yorum içeriğinde geçmemesine dikkat ediniz .