İnternette Tarz Arayan Hanımlara....

17 Ekim 2011 Pazartesi

     İnternette giyim sitelerini incelemenin beni daha mutlu ettiği bir gerçek. Biz bayanlar bir şey almasak da gezmeyi çok severiz fakat iş ve ev hayatının yoğunluğundan gezmeye çok fazla zaman ayıramıyoruz.Ama  şu da bir gerçek ki dışarda mağaza gezemiyorsak bile; oturduğumuz yerde de gezinti yapmayı ihmal etmiyoruz. Ben de bu gezintilerimde gözüme takılanları bir araya getirmek amaçlı, beğenilerimi vitrinime( bloğuma) taşımak istedim. Şimdi de sizin beğeninize sunuyorum:) 

 KOTON : Yeni ürünlerine göz gezdirdiğimde açıkçası canım sıkıldı.  Çok sıradan ve örneğine sık rastlanan modellere yer vermiş. Koton Marka olarak kendisine ayrı bir tarz vermesi ve çizgisini değiştirmesi lazım. Mesela başımdan geçen bir olayı anlatayım sizlere.Birgün "Koton" dan 100 lü fiyata bir elbise aldım fakat geziyorum sonra oraya giriyorum.Tabiki bu eleştirimi "Koton" u sevdiğim için yapıyorum:) Bir kere çalışan bayanlara hitap ediyor, benim gibi full klasik kokan kıyafet sevmeyenler Koton u ziyaret yanında yer alan fiyatları çok uygun olan bir mağazaya girdim ve aynı ürünü 30 lu fiyatlarda görünce çok sinir olmuştum. Bu olaybenim başıma iki kere geldi. Artık "Koton"a girmeden o mağazayıedebilirler. 
                                                                                                                                                                                              YENİ ÜRÜNLER KOTON 2012 MODELLERİ                                                                                                                               




                                                        platform topuk modeli

Eklediğim takılardan geçenlerde aldım çok güzel duruyor. Benim gibi obje sevenlere...



























 






şal modeli



kaban modeli

platform ayakkabı
















































0 yorum:

Yorum Gönder

● Türkçe yazım ve dil bilgisi kurallarına uyunuz!
● Emeğine sağlık , teşekkürler gibi yorumlar spam sayılıp anında silinir.
● Rencide edici ve hakaret içeren yorumlarda bulunmayınız.
● Web adresinizin yorum içeriğinde geçmemesine dikkat ediniz .